ضرورت پرهیز از نگاه تشریفاتی به حوزه امر به معروف

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: اولویت بندی، هم‌افزایی و پرهیز از نگاه تشریفاتی به حوزه امر به معروف ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در جلسه این ستاد گفت: یکپارچه سازی فعالیت‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری کار‌ها را افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند شناسایی و اولویت‌بندی منکر‌ها هستیم، چرا که بدون اطلاعات کافی امکان برنامه‌ریزی دقیق وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه دراستان، نقش امر به معروف را در تحکیم امنیت ملی، اجتماعی و خانواده مهم و راهبردی دانست و افزود: اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند ناهنجاری‌ها را کاهش و امنیت را ارتقا دهد.

معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف کشور هم که میهمان این جلسه بود، گفت: راهبرد‌های آموزشی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در ستاد کل تدوین و مشخص شده است و در حوزه فضای مجازی پیگیری‌ها برای تعیین نقشه راه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجمال‌الدین میرمحمدی افزود: مردم و مسئولان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آمادگی بسیار خوبی برای همکاری دارند و باید برنامه ریزی‌ها به صورتی باشد که از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده کرد.

وی، بکارگیری نگاه فرهنگی به امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: برخی از قوانین این حوزه نیازمند اصلاح و بازنگری است.

انتهای پیام/

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار