عربشاهی: اتحاد ملی میان سرخابی‌ها باعث موفقیت در آسیا می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتحاد ملی میان هواداران استقلال و پرسپولیس باعث موفقیت این ۲ تیم در لیگ قهرمانان آسیا آسیا می‌شود.

ضیا عربشاهی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره اتحاد ملی میان هواداران استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی های آسیایی مسئله ملی محسوب می شود و هواداران 2 تیم باید رقیب سنتی خود را در این رقابتها تشویق کنند تا این 2 تیم بهترین نتایج را بدست آورند.

او ادامه داد: بازی های آسیایی مهم هستند و موفقیت نمایندگان کشورمان در این رقابت ها باعث اهتزاز پرچم کشورمان در آسیا می شود. به هر حال آشتی ملی  میان هواداران استقلال و پرسپولیس باید به وجود آید و در زمانی که یکی از این 2 تیم برابر حریفان آسیایی خود بازی دارند هواداران رقیب برای تشویق به ورزشگاه ها بروند.

عربشاهی بیان کرد: ایرانی ها در روز سخت کنارهم هستند و ایجاد اتحاد ملی میان هواداران 2 تیم کار قشنگی است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اتحاد ملی در دوران ما کمرنگ بود. البته با وجود اینکه دیگر بازی نمی کنم اما همچنان هواداران استقلال از من به نیکی یاد می کنند. ما در زمان مشخص با یکدیگر رقیب می شویم اما در بازی هایی لازم است اتحاد ملی میان هواداران به وجود آید.

او درباره راهکارش برای اتحاد ملی میان هواداران 2 تیم بیان کرد: لیدرهای 2 تیم نقش مهمی در آشتی میان هواداران 2 تیم دارند چرا که آنها هدایت جایگاه ها را در اختیار دارند و با تشکیل جلسات می توانند ایده های خود را برای اتحاد ملی ارائه بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بازی تیم فوتبال استقلال برابر العین امارات امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و هواداران پرسپولیس باید برای تشویق تیم رقیب به ورزشگاه بروند تا نماینده کشورمان در این بازی تنها نباشد.

انتهای پیام/ 

اظهارات عربشاهی درباره طرح آشتی ملی میان هواداران سرخابی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار