تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان قزوین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از ۱۶ فروردین ماه با غبارروبی مزار شهدا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: دیدار هنرمندان شاخص با امام جمعه، افتتاح نمایشگاه تولیدات تجسمی، رونمایی از مستند بزم رزم و آینده نگاری راهبردی حوزه هنر در تالار حافظ، اختتامیه جشنواره داستان، محفل طنز سنگ پا، شب خاطره آیت الله باریک بین و جشن هنر انقلاب از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

بیدخام با تاکید بر بسترسازی و آماده سازی فضای محیطی شهر قزوین برای این هفته، گفت: در این زمینه می‌توان از ظرفیت فضای مجازی نیز برای تولید محتوا و تبلیغ برنامه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ادامه با اشاره به حمایت از هنرمندان گفت: بازارچه آثار و محصولات هنرمندان با هدف حمایت از جامعه هنری و بهبود وضعیت معیشتی آنان در شهر‌های مختلف استان راه اندازی می‌شود.

رییس حوزه هنری قزوین هم در این نشست با اشاره به برنامه‌های این هفته از دستگاه‌های مختلف استان خواست در فضاسازی و اجرای این برنامه‌ها همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

علی هوشمند در ادامه با اشاره به اینکه در ابتدای سال تامین منابع مالی برای اجرای برنامه‌ها دشوار است، خواستار تامین بخشی از منابع مورد نیاز این برنامه‌ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه شد.

بیستم فروردین ماه به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به عنوان روز هنرانقلاب اسلامی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

نشست هماهنگی بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار