رییس هلال احمرتربت جام؛

طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند در تربت جام اجرا می‌شود

رییس هلال احمرتربت جام گفت: طرح امداد و نجات نوروزی یکی از طرح‌های گسترده جمعیت هلال احمر است که از ۲۵ اسفند اجرا خواهد شد.

طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند در تربت جام اجرا می‌شودعلی کاظمی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: به منظور فراهم نمودن سفری امن برای مسافرین نوروزی با مشارکت بیش از ۶۰ نفر نجاتگر و کارمند در دوپایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور تربت جام به صالح آباد و فریمان ارایه خدمات می‌نمایند.

وی  با اعلام شعار طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی به معرفی این طرح ملی پرداخت و گفت::طرح ملی ایمنی و سلامت مسافری نوروزی با شعار تلاش همگانی برای بهبود رفتار‌های ترافیکی جمعیت هلال احمر تربت جام همزمان با سراسر کشور از هم اکنون اقدام به برپایی ۲ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در مکان‌های ورودی شهر تربت جام جنب پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی و مزار شیخ الاسلام احمد جامی کرده است.

رییس هلال احمرتربت جام افزود: جوانان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر شهرستان تربت جام با فعالیت خود در این پایگاه‌ها به دنبال ارتقا فرهنگ رانندگی در شهرستان هستند و امید است با پیوستن مسئولین، اقشار مختلف جامعه و مردم طرح بهبود رفتار‌های ترافیکی در شهر تربت جام با موفقیت اجرا شود.

کاظمی با اشاره  به اجرای دو طرح حمایتی و آموزشی در شهر تربت جام گفت: طرح خادم یک تلاش دسته جمعی است برای آموزش خانواده‌های ایرانی تا در برابر مخاطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند آماده شوند.

 
وی افزود: این طرح در ۵ سال می‌بایست اجرا شود که جمعیت هلال احمر تربت جام هم از سال ۹۵ این طرح آغاز و در اسفند ماه سال جاری دومین سال خود را با حضور بیش از ۸۰ نفر داوطلب آغاز و می‌بایست چهارهزار خانوار را بر اساس سهمیه تعیین شده با مراجعه حضوری داوطلبان طرح ملی خادم درب منازل آنان را تحت آموزش‌های مربوط به مقابله با زلزله و خطرات آن قرار دهند.

رییس هلال احمرتربت جام گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر با همکاری و همیاری خیرین و داوطبین عضو با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در قالب تهیه بسته‌های شامل البسه و مواد خوراکی و توزیع آن بین افراد نیازمند انجام می‌دهند.

انتهای پیام//ز. ج.


اجرایی شدن طرح امداد و نجات نوروزی در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار