رئیس هیئت ووشوی خاش خبر داد؛

کسب ۶ مدال مسابقات کشوری توسط ووشوکاران سیستان و بلوچستانی

رئیس هیئت ووشوی خاش گفت: تیم ووشوی خاش به‌عنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شد.

کسب ۶ مدال مسابقات کشوری توسط ووشوکاران سیستان و بلوچستانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛تیمور کُرد رئیس هیئت ووشوی خاش خبر داد گفت: در مسابقات کشوری ووشو که در استان مازندران با حضور ۴۰۰ فایترکار از سراسر کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، تیمی ۶ نفره از شهرستان خاش به نام تیم استان سیستان و بلوچستان به مسابقات اعزام و خوشبختانه تمامی اعضای تیم موفق به کسب مدال شدند.

وی افزود: محمد صدرا ریگی موفق به کسب مدال طلا، حافظ زرکزهی مدال نقره و جمشید شعلیبر، فرزین ریگی، محمدرضا زرک‌زهی و یوسف شعلیبر نیز برنده مدال برنز این مسابقات شدند.

رئیس هیئت ووشوی خاش ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های شهرداری و شورای شهر مهرستان گفت: چنانچه از حمایت مالی دائمی برخوردار باشیم مطمئنا شاهد نتایج مطلوب و درخشش این ورزشکاران در سطح ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

کرد خاطرنشان کرد: به واسطه زحمات و تلاش‌های ووشوکاران این تیم در این دوره نتیجه خوب و قابل قبولی کسب شد و موجب سربلندی استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور شدند که انتظار می‌رود از این افتخارآفرینان به‌طور شایسته تقدیر شود و مورد حمایت دائمی قرار گیرند.

انتهای پیام/ پ

مسابقات کشوری ووشوکاران 

برچسب ها: جوانان ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.