آماده سازی هزار و ۱۸۵ کلاس درس برای اسکان مسافران در خراسان شمالی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال هزار و ۱۸۵ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان خراسان شمالی آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ احمد آذری رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: امسال برای اسکان مسافران نوروزی در استان خراسان شمالی ۱۵۰ مدرسه با هزار و ۱۸۵ کلاس درس آماده سازی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۹۸ کلاس ویژه، ۷۰۰ کلاس گروه الف. و ۳۶۰ کلاس در گروه ب. و پنج خانه معلم با ۴۲ سوئیت ساماندهی شده است.

آذری با بیان این که امسال برای نوروز ۹۷،۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان فعالیت دارند، اظهار کرد: ستاد اسکان استان در هفت پایگاه در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان، اسفراین، فاروج، گرمه و جاجرم آماده خدمت رسانی به مسافران است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فرهنگیان تا فردا چهارشنبه ۲۳ اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اسکان نوروزی به سایت http://eskan.medu.ir مراجعه و محل اسکان خود را مشخص کنند.

وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروز سال گذشته شش هزار و ۳۷۵ خانوار شامل ۴۰ هزار و ۹۳۹ نفر روز در فضا‌های آموزشی استان خراسان شمالی اسکان یافتند.

انتهای پیام/آ


آماده سازی ۱۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.