حضور نماینده هلدینگ اسپانیایی به منظور سرمایه گذاری در کرمانشاه

نشست نماینده هلدینگ اسپانیایی روکا با رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه به منظور بررسی شرایط سرمایه گذاری در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حقیقی رییس صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه دارای مرکزیت در غرب کشور می باشد و امکان دسترسی به بازار 8 میلیون نفری استان های منطقه را دارد.


وی وجود خطوط ریلی، هوایی و جاده ای مناسب، همجواری با کشور عراق و امکان دسترسی آسان به بازار پر مصرف آن، معافیت های مالیاتی، امکانات مناسب در شهرک های صنعتی، وجود مناطق ویژه اقتصادی، فعالیت صنایع بزرگ و همراهی مسئولین ارشد استان در حل و فصل تمامی موانع سرمایه گذاری خارجی را از جمله ویژگی های بارز استان برشمرد.



نماینده هلدینگ اسپانیایی نیز گفت: شرکت روکا در کشور اسپانیا دارای کارخانجات متعدد تولید چینی آلات بهداشتی ساختمان، شیر آلات ساختمانی و کاشی و سرامیک است و اکنون در نظر دارد، با توجه به ظرفیت های موجود در کشور ایران دو واحد صنعتی در زمینه تولیدات مورد اشاره را خریداری و توسعه دهد که گفتگوی مقدماتی نیز در این خصوص انجام شده است و در صورت تکمیل مطالعات و توافق نهایی این سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

 اتاق بازرگانی برای تحقق سرمایه گذاری خارجی در استان  کرمانشاه و حل و فصل موانع پیش رو از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و آماده هر گونه کمکی در این زمینه است.

 

انتهای  پیام/ز

 

تحقق سرمایه گذاری خارجی در استان  کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار