فرمانده انتظامی تربت جام؛

هنجارشکنی خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:مردم احساس امنیت می‌خواهند و همه باید پای کار باشندوخط قرمزپلیس هنجارشکنی است.

هنجارشکنی خط قرمز پلیس استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هوشنگ کیانی در جمع خبرنگاران گفت:در مقوله امنیت مردم باید پای کار باشندوآنان قاضی خوبی درحوزه امنیت هستندودر تولید امنیت با فرهنگ سازی همراه پلیس باشند.

وی افزود: حقوق شهروندی مورداحترام پلیس است ودر حرکت‌های اجتماعی پلیس در کنارمردم قراردارد و هر کجا هنجار شکنی باشدبرخورد قانونی انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به دستگیری مزاحمین گفت::درسال جاری تعداد ۱۳۹ نفراز افرادی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت میکردن به نیروی انتظامی هدایت و پس از ارشادات لازم و اخذ تعهدنامه آزادشدند که این عمل برخورد تاثیر زیادی در تغییر رفتار مزاحمین داشته است.

سرهنگ کیانی افزود:همچنین در سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است ودربازدی‌های میدانی از صنوف تعداد ۷۸ صنف متخلف پلمپ و ۱۳۰ مورد با دریافت تعهد نامه به فعالیت خود ادامه دادند.

وی گفت:درسال جاری بیش از ۹۰۰ مجوز پروانه کسب و هزارو ۵۳۷ گواهینامه صادر وتعداد هفت هزار ۷۵۰ مورد تعویض شده است.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی افزود:شهروندان توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوندو در ایام تعطیلات مراقب منازل خود باشند به صورت نوبتی از منازل خارج ویابه همسایه و اقوام بسپارند.

سرهنگ کیانی گفت:جابجایی اثاث منزل در تعطیلات نوروز ممنوع در صورت اجبار با هماهنگی مامورین انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اعتراض مردم در ایجاد سرعت گیر غیر استاندارد افزود:نیروی انتطامی به تنهایی مقام احداث سرعت گیر نیست و تصمیم گیرنده شورای ترافیک است و اگر در جایی به ضررمردم باشد جمع آوری خواهد شد، اما متاسفانه فرهنگ رانندگی در تربت جام پایین است و باید متولیان فرهنگی پای کار باشند.

انتهای پیام //ز. ج
 

نشست خبری فرمانده انتظامی تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.