مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: انفجار اکلیل سرنج (ترقه دست ساز) در کوچه لب خندق شهرستان دزفول سبب مصدوم شدن ۲ نفر شد.

عبدالحسین معظم فر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه گزارش انفجار ترقه دست ساز در یک منزل مسکونی در کوچه لب خندق (شهدا) اطلاع رسانی شد.

انفجار ترقه های دست ساز همچنان قربانی می گیرد

وی در ادامه تصریح کرد: پس از دریافت گزارش نیروهای آتش نشانی سریعا از ایستگاه شماره ۲ و ایستگاه سیار مستقر در چهار راه شریعتی به محل حادثه واقع در کوچه لب خندق (شهدا) اعزام شدند و نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

انفجار ترقه های دست ساز همچنان قربانی می گیرد

معظم فر اذعان داشت: این حادثه که در یک منزل مسکونی و حین ساخت ترقه دست ساز (اکلیل سرنج) اتفاق افتاد، متاسفانه 2 نوجوان ۱۷ ساله و یک کودک ۸ ساله دچار سوختگی شدند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

انفجار ترقه های دست ساز همچنان قربانی می گیرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار کرد: وضعیت یک نوجوان ۱۷ ساله و کودک ۸ ساله وخیم گزارش شده که پس از درمان اولیه در بیمارستان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز اعزام خواهند شد.

عبدالحسین معظم فر گفت: شدت انفجار به حدی شدید بود که سبب تخریب کامل یک اتاق از این منزل شد.

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن 3 نفر بر اثر انفجار ترقه دست ساز

برچسب ها: اتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.