تخت‌های دیالیز آماده خدمات رسانی میهمانان نوروزی در سیستان و بلوچستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۷۲ تخت دیالیز آماده خدمات رسانی میهمانان نوروزی در سیستان و بلوچستان آماده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی خواجه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تمام ظرفیت آماده خدمات دهی به بیماران نیازمند به دیالیز در تعطیلات نوروزی می‌باشند.
ویافزود: دیالیز به صورت سه شیفته انجام می‌شود، اما بیمارانی که از سایر استان‌ها به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند برای هماهنگی و گرفتن نوبت دیالیز باید با سرپرستاران بخش‌های دیالیز بیمارستان‌های تابعه هماهنگی لازم را انجام دهند.

به گفته خواجه شماره تلفن‌های مورد نیاز برای هماهنگی انجام دیالیز به معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده است و بیماران دیالیز قبل از حرکت به سمت استان سیستان و بلوچستان و از طریق بیمارستان محل سکونت خود از برنامه دیالیز مطلع می‌شوند.

وی افزود:بیماران دیالیزی که بدون برنامه قبلی به عنوان میهمانان نوروزی به استان وارد می‌شوند هم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۳۲۲۰۴۲۵ -۰۵۴ از روند دریافت خدمات دیالیز مطلع شوند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۱۷ تخت در بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان، ۱۷ تخت در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، ۱۰ تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) خاش، ۱۱ تخت در بیمارستان رازی سراوان و ۱۷ تخت در بیمارستان امام علی (ع) چابهار در طول تعطیلات، برای ارائه خدمت به مراجعان فعال است.

انتهای پیام/گ

تخت های دیالیزی در سیستان وبلوچستان در نوروز آماده خدمات رسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.