پیش بینی رشد ۱۰ درصدی پرواز‌ها از فرودگاه مشهد در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از رشد پرواز‌ها و جابجایی مسافران در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد طی سال ۹۶ خبر داد.

پیش بینی رشد ۱۰ درصدی پرواز‌ها از فرودگاه مشهد در ایام نوروزمحمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: تا پایان بهمن ماه سال جاری ۶۹ هزار و ۴۰ پرواز در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته و تعداد ۹ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۲۵۶ مسافر جابجا شده اند.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری ۷۴ هزار پرواز انجام شود و حدود ۱۱ میلیون مسافر جابجا شوند که نشانگر رشد پنج درصدی پرواز‌ها نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی  گفت: با برنامه ریزی‌های مدون و تشکیل کار گروه‌های ویژه‌ی تسهیلات نوروزی ۹۷ آمادگی کامل داریم تا به استقبال مسافران نوروزی برویم و تسهیلات و خدمات رسانی مطلوبی داشته باشیم.

قاسم زاده درباره پیش بینی‌های صورت گرفته برای میزان پرواز‌ها و جابجایی مسافران در ایام نوروز ۹۷ خاطر نشان کرد: در عین حال با استناد به آمار و طبق بررسی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود در بازه‌ی زمانی ۲۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ۹۷ حدود چهار هزار و ۵۰۰ عملیات پروازی داشته باشیم.

وی گفت: در این بازه پیش بینی میشود تعداد ۶۵۰ هزار مسافر در فرودگاه مشهد جابجا شوند که بیانگر رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ خواهد بود.

انتهای پیام//م. ه.
 

پیش بینی رشد پرواز‌های فرودگاه مشهد در ایام نوروز

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.