فراهانی خبرداد؛

مصدومیت ۱۱۱ نفر در چهارشنبه آخر سال استان مرکزی/ ۵ نفر بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مصدومیت ۱۱۱ نفر در چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی خبرداد.

  فراهانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در خصوص آخرین اخبار چهارشنبه آخر سال در این استان اعلام کرد: تا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۳ اسفند تعداد مصدومینی که در مراکز درمانی استان مورد مداوا قرا گرفته اند جمعا ۱۱۱ مورد بوده است.

 فراهانی افزود: از این تعداد ۵۹ مورد در شهر اراک و ۵۲ مورد نیز مربوط به سایر شهرستان‌های استان مرکزی می‌باشد که خمین ۱۵ مصدوم، ساوه و زرندیه ۱۵ مصدوم، محلات ۹ مصدوم، خنداب ۶ مصدوم، شازند ۶ مصدوم و تفرش یک مصدوم را شامل شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین نوع جراحات در شب گذشته سوختگی و تروما بوده است افزود: از تعداد ۱۱۱ مصدوم ۵ مورد به منظور اطمینان از روند درمان تحت مراقبت در بیمارستان‌های استان بوده اند و مابقی مصدومین به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره اینکه بیشتر مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال استان مرکزی جوان هستند، و عده‌ای از میانسالان هم که مصدوم شدندعابر بودند ادامه داد: اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان‌های اراک تا صبح امروز آماده باش بودند و پزشکان و جراحان به صورت آماده باش کاملخدمات رسانی کردند.

این در حالی است که به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در سال گذشته ۹۴ نفر در استان قربانی حوادث چهارشنبه پایان سال شدند که ۶۰ نفر به صورت بستری و ۳۴ مصدوم نیز به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند شده اند.

 

مصدومیت ۶۷ نفر در چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی/ ۶ نفر بستری شدند

انتهای پیام / ج

آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال96 در استان مرکزی

 

برچسب ها: حوادث ، امدادو نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.