چهارشنبه سوری آرام در مرکز مازندران

چهارشنبه سوری امسال در ساری بدون تلفات و صدمات جانی بود.

کلانتری مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در چهارشنبه آخر سال ۲۸ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شد که بیشتر آن مربوط به آتش سوزی ضایعات و لاستیک در حجم کم بوده است.

وی افزود: آتش نشانی ساری ضمن شناسایی نقاط پر خطر، با استقرار خودرو‌های آتش نشانی در این نقاط در چهارشنبه سوری نسبت به تامین ایمنی و در صورت بروز حادثه آتش سوزی نسبت به اطفای حریق اقدام کرده است.

کلانتری گفت: آتش نشانی ساری با ۶ ایستگاه و استقرار ۱۰ دستگاه خودرو در نقاط مختلف شهر و همچنین ۹ گشت سیار در این روز جهت عملیات اطفای حریق و خدمت رسانی برای تامین ایمنی شهروندان اقدام لازم انجام داده است.

وی نصب بنر در شهر، برپایی نمایشگاه آتش نشانی و کمپین چهارشنبه سوزی ممنوع، اعزام کارشناسان و مربیان سازمان جهت آموزش مدارس و همکاری با صدا و سیمای مرکز مازندران در تهیه برنامه و مصاحبه‌ های رادیو و تلویزیونی را از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه این سازمان برشمرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری از همکاری و مشارکت شهروندان در تحقق شهر ایمن قدردانی کرد و افزود: بدون مشارکت شهروندان دست یافتن به این امر ناممکن است و از همه شهروندانی که به توصیه‌ های ایمنی آتش نشانی توجه می‌ کنند، تشکر کرد.

انتهای پیام/ م

آخرین چهارشنبه امسال ساری بدون تلفات

برچسب ها: حوادث ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار