رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد؛

انجام روزانه ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با راه اندازی واحد های تولیدی و صنعتی نیمه تمام زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

انجام روزانه ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در یزدبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره اینکه  استان یزد در حوزه صنعت چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی ایران است گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فقط در این حوزه روزانه ۳۶ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

محمدرضا علمدار یزدی افزود:هم اکنون یکهزار و ۵۸ واحد تولیدی و صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد فیزیکی در دست ساخت است که با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی و معدنی جدید در استان انجام می‌شود ادامه داد: برای ایجاد اشتغال جدید و پایدار و تثبیت مشاغل موجود، کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال راه اندازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل، رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات یادآور شد: موفقیت‌های خوبی در این زمینه حاصل شد و علاوه بر حفظ اشتغال موجود، زمینه ایجاد اشتغال در بخش صنعتی بیشتر شده است.

علمدار یزدی تصریح کرد: علاوه بر رفع موانع تولید که موجب تثبیت فرصت‌های شغلی موجود می‌شود، در ۲ سال گذشته اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در بخش صنعت و معدن تثبیت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد یادآورشد: هم اکنون یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تن ذخیره قطعی معادن استان است که با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در این بخش، بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ی

ایجاد زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفردر استان یزد درآینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار