معاون استاندار اردبیل؛

مردم نگران میوه شب عید و کالاهای اساسی نباشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور تنظیم بازار در ایام عید نوروز و تکریم هم استانی ها هیچگونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی نیست و نگرانی از کیفیت و کمیت در این مورد نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در آخرین جلسه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: قیمت نهایی میوه شب عید با تصویب اعضای جلسه، سیب درجه یک مشگین شهر۱۷۰۰تومان و پرتقال تامسون شمال۱۵۰۰تومان تعیین شد و در هیچ یک از غرفه های تعیین شده میوه دو نرخی فروخته نمی شود.

وی افزود: در شهر اردبیل ۲۵ محل و سایر شهرستان ها و بخش ها ۷۵ نقطه برای توزیع میوه با همکاری دستگاه های مرتبط مشخص شده و مردم با رعایت نظم همکاری لازم را با عوامل مربوطه انجام دهند.

رییس جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ تن میوه از نوع پرتقال و سیب در سردخانه های استان نگهداری می شود گفت:برای امسال سهم استان اردبیل ۹۰۰تن پرتقال و ۴۵۰تن سیب است، سیب قرمز از باغات مشکین شهر و پرتقال از استان های شمال کشور تهیه شده است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه نظارت لازم از محل های توزیع صورت گیرد افزود: از روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه غرفه های فروش با نظارت کامل و با نصب بنر در نقاط تعیین شده برپا و برای تکریم هم استانی ها فعالیت می کنند که بعد از تحویل سال نو تنها مبادی ورودی های شهر به کار خود ادامه می دهند.

وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم بین دستگاه های ذیربط در سیستم توزیع اقلام اساسی صورت گرفته و شهرداری اردبیل، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با هماهنگی لازم برای هموطنان خدمات می دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود:میوه مورد نیاز کارمندان با هماهنگی های لازم در محل خدمت توزیع می شود تا از تراکم جمعیت در محل غرفه ها کاسته شود.

حسین زاده همچنین در مورد نظارت و توزیع سایر اقلام اساسی و مورد نیاز گفت: تا پایان فروردین ماه قیمت هیچ کالایی افزایش نمی یابد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد خاطی برخورد می شود.

وی با یادآوری اینکه دولت به عنوان حمایت از مصرف کنندگان وارد عرصه شده افزود: در صورت جوابگو نبودن میوه خریداری شده، دولت میوه مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

توزیع میوه شب عید در اردبیل

برچسب ها: میوه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.