محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات نوروز ۹۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از محدودیت‌های ترافیکی همزمان با ایام تعطیلات نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد جمشیدی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و به منظور افزایش ظرفیت تردد و تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۷ فروردین سال آینده، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع است.

جمشیدی اضافه کرد: تردد تریلر و کامیون در محور‌های اصفهان، بروجن، لردگان به ایذه و لردگان به یاسوج و بالعکس در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفندماه جاری و اول، چهارم، دهم و چهاردهم فروردین‌ماه سال آینده از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: تردد تریلر و کامیون در محور ایذه به شهرکرد و بالعکس هم در تاریخ ۲۵ و ۲۹ اسفندماه‌جاری و چهارم و چهاردهم فروردین‌ماه سال آینده ممنوع خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تردد کلیه اتوبوس‌های راهیان نور در محور ایذه به شهرکرد و بالعکس از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۷ فروردین‌ ۹۷ ممنوع و مسیر استان‌های خوزستان، لرستان و اصفهان به چهارمحال و بختیاری به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

جمشیدی اظهار داشت: حمل و نقل محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری از ساعت ۷ صبح ۲۶ اسفند ۹۶ تا ساعت ۷ صبح ۵ فررودین سال آینده و از ساعت ۷ صبح روز نهم تا ساعت ۷ صبح روز پانزدهم فروردین ممنوع می‌باشد.

وی افزود: ورود و تردد کلیه خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی در داخل استان نیز از ساعت ۷ صبح ۲۶ اسفند تا ساعت ۷ صبح روز ۶ فررودین و از ساعت ۷ صبح روز ۹ فروردین‌ تا ساعت ۷ صبح روز پانزدهم این ماه ممنوع است.

جمشیدی ادامه داد: تردد کامیون‌های حامل کود شیمیایی هم به جز در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفندماه جاری و چهارم، پنجم، دوازدهم و سیزدهم فروردین سال آینده با رعایت مقررات بلامانع است.

انتهای پیام/ز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی

برچسب ها: حمل و نق ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار