سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان؛

در بازی آخر باید بجنگیم

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به بازیکنان گفته‌ام چیزی برای از دست دادن نداریم باید در بازی آخر باید بجنگیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان درگفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ با اشاره به حساسیت بازی دور برگشت فینال لیگ برتر والیبال کشور، گفت: ما امروز با یک تیم قدرتمند و بزرگ طرف هستیم، زیرا بانک سرمایه سه سال است که بهترین ستاره‌های والیبال ایران را در اختیار داشته است و امروز ازلحاظ هماهنگی و توانمندی در سطح بالایی قرار دارند.

عباسعلی میرحسینی بابیان اینکه تیم خاتم اردکان تنها ۱۲ روز مانده به مسابقات لیگ برتر شکل گرفت افزود: خوشبختانه بازیکنان ما با تعصب، جنگندگی، کوشش و همدلی توانستند که به فینال لیگ برتر راه پیدا کنند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص بازی اول با تیم بانک سرمایه هم گفت: بازی قبلی، بسیار خوب و قابل‌قبول بود و ما به تجربه تیم بانک سرمایه بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: امروز یک بازی بسیار حساسی برای تیم خاتم است و بانک سرمایه به دلیل برد در دور رفت بار روانی کمتری دارند. ما به بازیکنان خودمان گفته‌ایم که چیزی را برای از دست دادن نداریم با تمام قوا بجنگنند و با آرامش خاطر بازی کنند و با توکل بر خداوند تمام توان خودشان را بکار ببرند.

ما برای به دست آوردن خیلی از چیز‌ها هنوز وقت داریم و می‌توانیم و امیدواریم که با حمایت بسیار خوب تماشاچیان و مسئولین و باهمت و تلاش بازیکنان که بار‌ها این توانایی را ثابت کرده‌اند بتوانیم یک بازی قابل‌قبولی را انجام دهیم.

میرحسینی تأکید کرد: ما تمام توان خود را می‌گذاریم که پیروز شویم و به بازی سوم کشیده شود تا مردم بتوانند فینال جذاب‌تری را تماشا کنند.

گفتنی است که مسابقه دور برگشت فینال لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۶ چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در محل سالن ورزشی آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی (ره) اردکان برگزار می‌شود و تیم‌های خاتم اردکان و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/ ی

خاتم اردکان با تمام توان به مصاف بانک سرمایه می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.