کشف ۹ هزار عدد مواد محترقه در میاندورود

۹ هزار عدد انواع مواد محترقه در میاندورود کشف شد.

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌ های همه جانبه موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان را دستگیر و در بازرسی از آنان ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود افزود: دراین راستا چهار واحد صنفی متخلف پلمب و چهار متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رضوانی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.

انتهای پیام/ م


دستگیری توزیع کننده ۹ هزار عدد مواد محترقه در میاندورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار