تقویت مراکز ورزشی مساوی با امنیت بهتر

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تقدیر از خدمات خیران ورزشی یار در این استان گفت: اگر مراکز ورزشی تقویت شوند و ورزش اوج بگیرد، مطمئناً امنیت بهتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکاء اسدی در همایش تجلیل از خیران ورزشی یار استان کرمان که در محل تالار پالیز کرمان برگزار شد، افزود: اگر کشور ما علی رغم همه ی هجمه هایی که در زمان های مختلف به آن صورت گرفته، توانسته خود را باز یابد، بخاطر وجود مراکز ورزشی چون زورخانه ها و وجود پهلوانان، مردانگی هایی بوده  که توسط مردم ایجاد شده است.

وی افزود: در آن زورخانه ها، ورزشکاران و پهلوانان علاوه بر تقویت جسمی و روحی با اقتدا به مولای خود حضرت علی (ع ) و ائمه مصومین کشور را حفظ می کردند.

 ذکاء اسدی تصریح کرد: حتی در محافل مختلف همین پهلوانان بودند که جلوی استبداد و  استعمار را گرفتند و در این زمینه ایستادگی کردند.

وی خطاب به خیران ورزشی یار یادآور شد: شما بهترین، مهمترین و حساس ترین کار را انجام دادید و اکنون به عنوان مسئول امنیت استان می گویم اگر ورزش اوج بگیرد و مراکز ورزشی تقویت شوند، مطمئنا امنیت بهتری خواهیم داشت، بدین ترتیب آسیب ها ی اجتماعی کمتر می شوند و جوان ها زیر بار کار و مسئولیت می روند.  

ذکاء اسدی با اشاره به اینکه دولت تلاش خود را بکار برده و در این زمینه سند ورزش همگانی و قهرمانی را تدوین کرده که در حال اجراست، بیان داشت: اجرای این سند بدون همکاری شما امکان پذیر نیست.

وی گفت: امنیت و سلامت از نیازهای جدی بشر هستند، که با هر دو با ورزش تامین می شوند.

ذکاء اسدی افزود: اگر بخواهیم جامعه ای با افراد عاقل داشته باشیم باید به ورزش بها دهیم چرا که عقل سالم در بدن سالم است و بدن سالم با ورزش و تحرک حاصل می شود.

وی با تقدیر از خدمات خیران ورزشی یار، با اعلام اینکه این عزیزان با خدماتشان بهترین خدمت را به نسل حاضر و آینده کردند، تصریح کرد: برای آن که از بیماری ها بکاهیم باید پیشگیری کنیم و این پیشگیری با ورزش صورت می گیرد.

ذکاء اسدی به عنوان نماینده دولت قول مساعد داد: هرنوع کمکی که در هرحوزه ای از ورزش از دست مان بر بیاید، انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ب

همایش تجلیل از خیران ورزشی یار استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.