کونته: مسی خارق العاده است/ نتیجه عادلانه نبود

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست 3-0 برابر برابر بارسلونا این نتیجه را منصفانه ندانست اما در عین حال به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته در آخرین دیدار از چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان چلسی بود و در پایان با سه گل پیروز شد که لیونل مسی دو گل زد و یک پاس گل هم به دمبله داد.
کونته در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه گفت: "من فکر می کنم زمانی که شما فرصتی برای تمجید از فردی مانند مسی دارید، باید این کار را انجام دهید."

"ما در مورد کسی که با وجود داشتن 30 سال سن در هر فصل 60 گل به ثمر می رساند، صحبت می کنیم."
سرمربی ایتالیایی از نتیجه به دست آمده ابراز نارضایتی کرد و گفت: "من فکر نمی کنم نتیجه عادلانه بوده باشد. ما یک گل زود هنگام خوردیم و بازی را خیلی بد شروع کردیم، اما بعد از آن ما بر بازی مسلط بودیم.

کونته افزود:"ما شانس گلزنی ایجاد کردیم و در طول بازی چهار بار  توپ را به تیر دروازه زدیم که عجیب است. این بازیکن فانتزی بود که بارسلونا را به مرحله بعدی رساند،او باعث رقم خوردن این نتیجه بود .

او تصریح کرد: "من باید صادق باشم و تعهد بازیکنانم را قدر بدانم. من به آنها افتخار می کنم .به این که چگونه در زمین بازی می کنند. "ما باید با این میل به مبارزه ادامه دهیم."

"اکنون چلسی با قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر لیگ برتر ، برای حضور دوباره در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مبارزه خواهد کرد.
انتهای پیام/


کونته: به بازیکنانم افتخار می کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار