افزایش ۱۰ درصدی تعرفه کفن و دفن آرامستان بهشت رضا (ع)

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: تعرفه‌های خدمات عمومی کفن و دفن در آرامستان بهشت رضا (ع) در سال جاری ۸۰۸ هزار تومان است که در سال آینده با ۱۰ درصد افزایش به ۸۸۸ هزار تومان خواهد رسید.

افزایش ۱۰ درصدی تعرفه کفن و دفن آرامستان بهشت رضا (ع)

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی افزود: در حوزه خدمات اختصاصی نیز تعرفه در سال جاری یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان است که سال آینده با ۸ درصد افزایش به یک میلیون و ۴۸۶ هزار تومان خواهد رسید.

وی گفت: در حال حاضر مجموعه هزینه خدمات عمومی در آرامستان بهشت رضوان ۴۰ درصد تخفیف دارد؛ و نیز قبور دو طبقه در آرامستان بهشت رضا (ع) احداث شده که با تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: یکی از اولویت‌های این سازمان تکمیل سالن معراج آرامستان بهشت رضا (ع) تا اواخر سال آینده است که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دامغانی گفت: آرامستان بهشت رضوان با ۱۸۸ هکتار مساحت به منظور کاهش ترافیک آرامستان بهشت رضا (ع) و ایجاد خدمتی ماندگار برای افراد در غرب مشهد احداث شده است که برنامه‌ریزی شده به زودی راه دسترسی مناسب آن ایجاد و مسیر برای تردد شهروندان تسهیل شود.

وی افزود: از آنجایی که ۳۰ درصد اموات شهر مشهد از دو بیمارستان بزرگ امام رضا (ع) و قائم (عج) است لذا مقدمات احداث غسالخانه در این دو بیمارستان و دیگر بیمارستان‌های بزرگ شهر فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: سازمان فردوس‌ها متکفل یک امر شرعی در شهرداری است لذا شان فعالیت افراد در سازمان فردوس‌ها به خصوص افرادی که در آرامستان‌ها خدمت می‌کنند بسیار بالا است، اما در بُعد اجتماعی کمتر به آن پرداخته شده است.

دامغانی افزود: با توجه به این مهم به دنبال اجرای طرح سختی کار کارکنان در سازمان فردوس‌ها به خصوص آرامستان‌های شهر هستیم همچنین در سال جاری مصوبه‌ای برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق پرسنل، تصویب و اجرایی شد.

انتهاپیام//م. ن.
 


تعرفه کفن و دفن آرامستان بهشت رضا (ع) ۱۰ درصد افزایش یافت

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.