شماری از شهروندان سوری در حمله بمب‌افکن‌های ترکیه به شهادت رسیدند

تعدادی از شهروندان سوریه در بمباران جنگنده - بمب افکن های ترکیه به روستاهای تل طویل و جومکه در شمال شهر عفرین شهید یا زخمی شدند.

شماری از شهروندان سوری در حمله بمب‌افکن‌های ترکیه به شهادت رسیدندبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه های سوری امروز پنجشنبه 24 اسفندماه اعلام کردند: جنگنده - بمب افکن های ارتش ترکیه همچنان در حال بمباران مناطق مختلف عفرین در شمال سوریه هستند. هنوز آمار دقیقی از شمار کشته ها و زخمی های تجاوز هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به منطقه عفرین در دست نیست.

16شهروند سوریه روز گذشته در حمله توپخانه ای نظامیان ترکیه به منطقه عفرین شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

ارتش ترکیه حملات خود را با استفاده از انواع ادوات و تجهیزات نظامی به شهرک ها و مناطق جند ریس، الشیخ حدید، راجو، بلبل در منطقه کردنشین عفرین استان حلب تشدید کرده است.

عملیات نظامی ارتش ترکیه از 20 ژانویه 2018 (30 دی) در منطقه عفرین واقع در شمال غرب سوریه آغاز شده که به گفته رسانه های ترکیه، بیش از 6 هزار نیروی نظامی این کشور مشارکت دارند.

دولت آنکارا اعلام کرده که هدفش از این عملیات، نابودی عناصر حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک)، حزب اتحاد دموکراتیک سوریه (پ.ی.د)، یگان‌های مدافع خلق سوریه (ی.پ.گ) و داعش در عفرین است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: تحولات منطقه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۰۲:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
معلومه وقتی جهانیان چشم خود روی را کشتار مردم عادی و بیگناه بسته اند . بهانه های مختلف دارد نسل کشی میشود
آخرین اخبار