دستگاه های امدادی گیلان آماده استقبال از نوروز

دستگاه‌های خدمات و امدادرسان گیلان برای خدمات رسانی در نوروز ۹۷ آمادگی کامل دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:جمعیت هلال احمر گیلان در ایام نوروز در ۱۰۶ پایگاه ثابت و سیار در ۲۲ محور ورودی استان به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهد.
وی افزود: در طرح نورزی ۲ هزار و ۳۰۰ امدادگربه مسافران و گردشگران خدمت می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: جمعیت هلال احمر گیلان نوروز امسال در غالب دو طرح ایمنی و سلامت و امداد در خدمت مسافران و گردشگران است.
پیمان اسدی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان نیزافزود: نیرو‌های امدادی این مرکز در ۶۲ پایگاه ثابت و ۲۲ کمپ سیار به صورت شبانه روزی آماده استقبال از گردشگران و مسافران در ایام نوروز هستند.
وی با اشاره به اینکه تصادفات جاده‌ای ۳۵ درصد از ماموریت‌های این مرکز را به خود اختصاص داده از رانندگان خواست در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری کنند و قبل از سفر خود شرایط آب و هوایی و جاده‌ای را بررسی کنند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: این مرکز نوروز پارسال ۵ هزار ماموریت اورژانسی و ۱۳ هزار مشاوره تلفنی داشته است
سرهنگ خیر خواه معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان نیز اظهار داشت: این نیرو با ۳۵۴ گشت انتظامی و راهور ۷۲۴ گشت پیاده و هزار و ۴۷۲ پلیس در ایام نوروز آماده ارائه خدمات است.
وی تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی گیلان نوروز امسال در ۵۲ پایگاه ثابت و ۹ پایگاه سیار از امنیت و آرامش مردم گیلان حفاظت می‌کنند.
طرح نوروزی دستگا‌های خدماتی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ق

آمادگی دستگاه های خدمات و امدادرسان گیلان برای استقبال از نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.