کرمانشاه؛

برگزاری رزمایش آمادگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: رزمایش آمادگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اصغر رشنو اظهارکرد: رزمایش آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز در قالب ستاد خدمات سفرهای نوروزی روز سه‌شنبه، 25 اسفندماه در کرمانشاه در محل پارک شرقی تاق‌بستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم کلیه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان با حضور در این رزمایش توان و آمادگی خدمات رسانی خود را به نمایش گذارند.

رشنو همچنین تاکید کرد: امسال برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای برای ایام نوروز تدارک دیده‌ایم که انتظار داریم با هماهنگی و همراهی کلیه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر بتوانیم آنها را اجرا کنیم. 

وی یادآور شد: استان کرمانشاه ظرفیت و پتانسیل بسیار مطلوبی برای جذب گردشگران به ویژه در ایام نوروز دارد که در سال های گذشته نیز نشان داده از استان های برتر کشور در امر جذب گردشگران نوروزی بوده است.

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: باتوجه به هماهنگی خوبی که با شهرداری کرمانشاه به عمل آورده‌ایم برنامه‌های نوروزی را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم که بتوانیم در نهایت میزبان شایسته‌ای برای گردشگران ورودی به استان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.