ارومیه؛

رونق صنعت گردشگری با جذب سرمایه های بخش خصوصی

تقی کهوریان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان گفت:آذربایجان غربی درصنعت گردشگری با داشتن بناها و آثار غنی تاریخی و فرهنگی و چشم اندازهای طبیعی ظرفیت جذب گردشگر را دارد

رونق صنعت گردشگری با جذب سرمایه های بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جانشین استاندار در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت :صنعت گردشگری درسند توسعه ای استان به عنوان یکی از اولویت های نخست برگزیده شده است و برنامه های اجرایی و سیاست گذاریهادر استان در همین راستا در حال انجام است.

وی افزود:در آستانه فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی به نقاط مختلف استان هستیم و مسئولین اجرایی در شهرها و شهرستانها باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن آماده سازی اماکن و شهرها برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، فضایی با نشاط و خاطره ساز برای عموم مردم و شهروندان استان فراهم کنند.

تقی کهوریان به تلاشهای مجموعه دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفردراستان برای آمادگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در آستانه سال نو نیز اشاره کرد و گفت:کمیته برنامه ریزی و آمار این ستاد از مهمترین کمیته های تصمیم ساز است که باید روسای سایر کمیته ها باید درشمارکت جدی در این کمیته با تحلیل و بررسی نتایج آمار سال های گذشته اقدامات لازم برای نوروز سال 95 را پیش بینی و اجرایی کنند.

وی برتلاش مجموعه دستگاههای اجرایی در حفظ ایمنی سفرها،کاهش حوادث رانندگی در جاده ها،تنظیف شهرها وافزایش نظارت ها برهتل ها، مراکز خرید و روستوران ها و افزایش رفاه حال مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات سال جدید تاکید کرد.

جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:امسال با برنامه ریزی های انجام شده جشن نوروز در مرکز استان و مناطق مختلف استان برگزار می شود.

وی افزود:کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر بر اساس برنامه پیش بینی شده بطور مرتب جلسات خود را تشکیل می دهند و تمام اقادامت برای ایجاد آمادگی دستگاهها و مراکز خدماتی دراستان در حال اجام است.

سرهنگ فرمانی رییس پلیس راه آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه گفت:همزمان با سراسر کشورطرح نوروزی پلیس با برگزاری آیین نمادین به همراه سایر دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر از 25 اسفندماه تا 17 فروردین ماه در استان آغاز می شود.

وی افزود: نوروز سال گذشته 25 درصد آمار جانباختگان جاده ای، 29 درصد آمار مجروحین در حوادث جاده ای کاهش داشت.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.