مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم پزشکی طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم میربگ جنوبی دلفان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرگرد عبدالوحید ملک آرا، سومین مرحله تیم پزشکی طرح شهید رهنمون با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امروز به منطقه محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام شد. ‎

وی افزود: این تیم پزشکی شامل پزشکان، ماما، پرستار، مشاوره، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه و دارو یار با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر به این منطقه اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه شد شامل ویزیت و ارائه دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

ملک آرا در ادامه بیان کرد: آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل ۲۵۰ نفر و انجام بیش ۳۵۰ نوع خدمت است.

وی با بیان اینکه در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر و همچنین راه‌های پیشگیری از آن به‌صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مربوطه همراه با توزیع بسته‌های بهداشتی انجام شد خاطرنشان کرد: غربالگری، تست قند خون، فشارخون، خدمات مشاوره‌ای و مامایی از دیگر خدمات ارائه‌شده به اهالی این منطقه است.

انتهای پیام/د

تیم پزشکی شهید رهنمون به منطقه محروم دلفان اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.