با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

الحاق سه فروند شناور مسافری به ناوگان حمل و نقل دریایی

سه فروند شناور مسافری با حضور وزیر راه و شهرسازی به ناوگان حمل‌ونقل دریایی الحاق و تعداد شناورها به ۴۶ فروند افزایش یافت.

الحاق سه فروند شناور مسافری به ناوگان حمل و نقل دریاییبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سه فروند شناور جدید که با حضور وزیر راه وشهرسازی به ناوگان مسافری دریایی مرکز استان هرمزگان( بندر شهید حقانی بندرعباس- بندر شهید ذاکری قشم- هرمز و لارک الحاق شد.

براساس این گزارش کیهان پیشرو با ظرفیت حمل 112 نفر مسافر به صورت درجا در هر سفر دریایی، اطلس پیشرو با ظرفیت حمل 112 نفر مسافر به صورت درجا در هر سفر دریای، قشم پیشرو با ظرفیت حمل 112 نفر مسافر به صورت درجا در هر سفر دریایی مسافران را جابه جا کرد.

گفتنی است با الحاق این سه فروند شناور جدید مسافری، تعداد شناورهای فعال مرکز استان هرمزگان که در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 97 مشارکت دارند، از 38 فروند در گذشته به 41 فروند و ظرفیت مجموع 4 هزار و 372 صندلی در وضعیت فعلی افزایش یافته است.

همچنین تعداد مجموع کل شناورهای فعال در طرح نوروزی سال 97 استان هرمزگان شامل شناورهای مسافری به تعداد 53 فروند و ظرفیت 5 هزار و 912 صندلی، 65 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت حمل درجای 2760 دستگاه خودروی مسافران دریایی در بنادر پهل به لافت جزیره قشم و چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش است.

علاوه بر این یک فروند شناور رو-رو با ظرفیت ترابری 381 نفر مسافر و حمل 120 دستگاه خودرو در این طرح نوروزی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار