موسیقی در هفته ای که گذشت؛

ادامه اختلافات بنیامین و رجب پور/ کش و قوس بر سر جانشین مدیر دفتر موسیقی

در این گزارش به اتفاقاتی که این هفته در موسیقی کشور رخ داده است، اشاره می کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش به اتفاقاتی که این هفته در موسیقی کشور رخ داده است، اشاره می کنیم.

آخرین هفته سال با آهنگ های شاد

در این هفته بسیاری از خوانندگان و گروه های موسیقی، قطعه های شاد و آلبوم منتشر کردند. «زندگی» با صدای محمد علیزاده، «محشر» از پازل بند، «برگشتم» از خشایار اعتمادی، «دلت نخواد» با صدای گرشا رضایی، «دلبر طناز» از شهرام شکوهی، «میشی فداش» از محسن ابراهیم زاده، «با تو یا تو» از میلاد بابایی، «خانه آبی» از علیرضا قربانی، «دوست دارمت» که با صدای عماد طالب زاده، «دلم و میدم بهت» با صدای میثم ابراهیمی، «عزیزم» با صدای امین رستمی و آلبوم «شانزلیزه» از فرزاد فرزین از جمله قطعه ها و آلبوم هایی بودند که در این هفته منتشر شدند.

کش و قوس ها بر سر تغییر مدیر دفتر موسیقی

پس از آن که شایعه هایی مبنی بر تغییر مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش رسید، از گزینه احتمالی برای جانشینی فرزاد طالبی مدیر فعلی دفتر موسیقی صحبت هایی به میان آمد. علی ترابی اصلی ترین گزینه جانشینی طالبی به نظر می رسد. عده ای با رفتن طالبی مخالف و عده ای هم موافق بودند. در میان حامیان طالبی و ترابی، نام محمد اصفهانی و سالار عقیلی دیده می شد که این دو، حمایت خود از هر دو شخص را تکذیب کردند. حسین علیزاده و هومان اسعدی در میان حامیان علی ترابی قرار دارند.

ادامه اختلافات بنیامین و رجب پور

مدت هاست که محسن رجب پور، مدیر برنامه مشهور موسیقی و بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان قطع همکاری کرده اند و به نظر می‌رسد اختلافات این دو همچنان ادامه دارد. چرا که رجب پور در مصاحبه ای اعلام کرد که ما نسبت به اجرای برخی قطعات موسیقی بنیامین بهادری در کنسرت هایش سخت گیری نکردیم و برای قطعاتی که کنسرت هایش می خواند و متعلق به ماست، پولی دریافت نکردیم. این صحبت های رجب پور عصبانیت بهادری را در پی داشت و او گفت که رجب پور برای اثبات ادعا هایش قانونی اقدام کند. باید دید، تنش ها میان این دو فعال موسیقی تا کی ادامه دارد؟

عزیزی لوح تقدیر معتبر دریافت کرد

پيام عزيزى خواننده موسیقی عرفانی به همراه گروه موسیقی «باقدسيان» در كنسرواتوار چايكوفسکی یکی از سالن‌های بزرگ و معتبر شهر مسكو برنامه اجرا کرد. او با اهدای لوح تقدیر از دانشگاه کنسرواتوار چایکوفسکی مورد تقدیر ویژه قرار گرفت و این لوح تقدیر، به دست خانم «مارگاريتا كاراتيگينا» مسئول بخش بين‌الملل كنسرواتوار چايكوفسكى به این خواننده ایرانی اهدا شد.

گزارش کار مدیر بنیاد رودکی

علی اکبر صفی پور مدیر بنیاد رودکی در نشستی به بیان عملکرد این بنیاد پرداخت و اظهار کرد که برنامه های سرود ایران در جام جهانی، در مسیر آمادگی است  و تفاهم نامه هایی میان بنیاد، وزارت امور خارجه و همچنین میان آن ها و مسئولان برگزاری در کشور روسیه، میزبان جام جهانی هم گفتگوهایی صورت گرفته است. صفی پور همچنین از عملکرد این بنیاد در سال 96 پرداخت و تعداد اجراها و کیفیت آن را در نوع خود بی نظیر دانست.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.