روایتی تصویری از درگیری مرزبانان با گروهک معدوم شده ریگی و شهادت سه تن از مرزبانان در منطقه «پل شکسته لار» را از نظر می‌گذرانید.

ویدئویی از دلاوران گروهان مرزی لار و شهدای آن حادثهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اسفندماه سال 1387 گروهک تروریستی جندالشیطان به قصد انسداد جاده زاهدان به مشهد و با هدف انجام عملیاتی تروریستی به محله «پل شکسته لار» حمله کردند که با اقدام و مقابله به موقع و ضربتی مرزبانان جان برکف ایران عزیز مواجه شدند.

این گروهک تروریستی قصد داشت در سالگرد حادثه تاسوکی وارد کشور شود و واقعه دیگری شبیه به حادثه زابل را رقم بزند که خوشبختانه با هوشیاری مرزبانان دلاور ناکام ماند.

در پی این عملیات شوم سه تن از مرزبانان شجاع و ایثارگر کشورمان با نام‌های «اسماعیل سریشی»، «محمد صفاری» و «ستوان دوم شربتی» به مقام رفیع شهادت نائل شدند. و امروز 25 اسفند، سالروز شهادت این سه جوان دلیر است. شهدایی که به جرات می‌توان گفت آرامش و امنیت فعلی را مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های آنها هستیم. 

ویدئوی زیر صحنه‌های عروج آسمانی، عاشقانه و عارفانه این شهدای عزیز را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

سالروز شهادت مرزبانان دلیر لار 

برچسب ها: شهدا ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
وجب به وجب مرز سیستان و بلوچستان با خون شهدای امنیت فرش شده و اگه امکانش باشه از لحاظ امنیتی.میبایست کاروان راهیان نور اعزام بشن و رشادت شهدا و رزمندگان رو از نزدیک ببینن. یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۲:۲۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
سیستان و بلوچستان تا ابد مدیون خون پاک شهدای فراجا و مرزبانی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
علی رمش گرم
۱۳:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ازخودبلوچهااستفاده بشه برای مرز
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۷:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
ما تا همیشه مدیون شهداییم
آخرین اخبار