زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که مسیر شهدا و حرکت در راه آنها وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران بیمه است و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پورابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای فرح‌آباد از توابع بخش مرکزی کرمان، عظمت جمهوری اسلامی را به برکت وجود شهدایی دانست که در دوران انقلاب اسلام، دفاع مقدس جان خود را نثار کردند.
وی با گرامیداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم که مظلومانه در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) جان خود را نثار می‌کنند، تصریح کرد: اگر چه از دوران دفاع مقدس فاصله گرفتیم و سالها از آن می‌گذرد، اما به برکت مجالس یادواره شهدا، یاد و خاطره ایثارگران ما نسل به نسل در جامعه گسترده شده است.
پورابراهیمی اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب شده که مسیر حرکت شهدا و استعانت به آنها ادامه پیدا کند و فضایی فراهم شود که جوانان و نوجوانان ما با سیره شهدا آشنایی پیدا کنند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در یادواره شهدا، نسل جوان با رشادت‌ها و خصوصیات اخلاقی شهدا آشنا می‌شوند، امری که برگرفته از مکتب سید‌الشهدا (ع) است.
پورابراهیمی گفت: شهدای ما بر حق بودند و هر چند که دشمنان این نظام برای جدا کردن نسل جوان ما از مکتب سید‌الشهدا (ع) و شهادت تلاش می‌کنند، اما کشش و جاذبه شهدا به گونه‌ای است که جوانان ایثارگری همچون شهید حججی به پا می‌خیزند و آبروی نظام اسلامی می‌شوند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: تا زمانی که این مسیر شهدا و حرکت وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران بیمه است، شهدای مظلومی که در جای جای کشور ما برای دفاع و صیانت از جمهوری اسلامی خونشان به زمین ریخت.
وی افزود: این ایثارگری مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، مسئولیتی که باید در این مسیر گام برداریم و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و غیره گره‌گشایی مردم و کشور باشیم.
انتهای پیام/ی

شهید حججی آبروی نظام اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار