بمناسبت نوروز 97؛

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در کنار تالاب شادگان

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان شادگان گفت: بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در ایستگاه گردشگری در تالاب شادگان راه اندازی خواهد شد.

عبدالله آلبوخنفر، رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان شادگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در ایستگاه گردشگری در تالاب شادگان در حال آماده سازی و برپایی است، بیان داشت: این بازارچه از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ۹۷ برپا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در نوروز ۹۶ بیش از ۱۵۷ هزار گردشگر از تالاب شادگان و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهر شادگان دیدن کردند، اذعان کرد: پیش‌بینی ما این است که در نوروز 97 ۲۰۰هزار نفر گردشگر از تالاب بین المللی شادگان دیدن نمایند.

آلبوخنفر به تدارک تمهدات لازم برای اقامت مسافران اشاره کرد و اذعان داشت: آماده‌سازی مدارس و همچنین اردوگاه دارخوین برای اقامت گردشگران در نوروز ۹۷ از جمله تهمیدات در نظر گرفته است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شادگان به برگزاری برنامه‌ های متنوع در نوروز اشاره و اظهار کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی و مسابقات قایقرانی از جمله این برنامه‌ ها است تا گردشگران روزهای بیاد ماندنی را در شادگان تجربه کنند.

به گفته وی، ماهی تالاب شادگان، خرما، صنایع دستی حصیر، شیرینی‌ جات محلی و عرق طارونه از جمله سوغات شادگان هستند که مورد استقبال گردشگران قرار می گیرند.

انتهای پیام/گ

بازارچه صنایع دستی راه اندازی می شود

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار