نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خبرداد؛

افتتاح طرح کمربندی دورود تا پایان سال ۹۷

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با رفع موانع پیش روی احداث کمربندی دورود از افتتاح این طرح تا پایان سال ۹۷ خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات کامل کارخانه بهراد دورود نصب شده و به زودی وارد چرخه کسب‌وکار می‌شود که بین ۶۰ تا ۷۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه با ایجاد اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود،۲ هزار متر فضا به بیمارستان اضافه شده، افزود: بخش اورژانس و بلوک زایمان در کنار بیمارستان ساخته شده که کار مناسبی شکل گرفته و به زودی وارد چرخه خدمات و خدمات‌رسانی برای شهروندان قرار می‌گیرد.

نمایهده مردم دورود و ازنا در مجلس شوراس اسلامی تأکید کرد: بیمارستان جدید ۲۵۰ تختخوابی شهرستان دورود حدود ۱۳ هکتار است که طراحی آن انجام و پیمانکارش انتخاب شده و ۶۰ میلیون تومان برای آن تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: تلاش‌ها برای احداث فاز ۴ سیمان دورود صورت گرفته و مطالبات ما در استیضاح وزیر توجه به سیمان دورود بود.

کیانپور به طرح کمربندی دورود در ادامه دورود_داران اشاره و عنوان کرد: ۸ کیلومتر از این کمربندی در مرحله آسفالت قرار دارد، اما با این وجود در این طرح اختلافات با مالکین وجود دارد.

وی ادامه داد: با درایت وزارت راه و شهرسازی از طریق دادستانی موانع کمربندی دورود برطرف خواهد شد و طرح تا پایان سال ۹۷ تکمیل می‌شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت:کمربندی دورود مطالبه اصلی مردم است، چراکه عدم کمربندی حوادثی و آلودگی‌های زیست‌محیطی و مشکلاتی را برای دورود ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م

طرح کمربندی دورود تا پایان ۹۷ افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.