جریان شیرازی یک توطئه انگلیسی و تحرکات این فرقه بشدت محکوم است

امام جمعه چابهار گفت: هدف از تاسیس شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی، خونریزی و کشتار بین مسلمانان است و جریان شیرازی نیز یک توطئه انگلیسی و تحرکات این فرقه بشدت محکوم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه چابهار  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت: توهین به صحابه و مقدسات اهل سنت حرام است و رهبری همیشه تاکید بر وحدت دارند.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان کسی حق اهانت به مقدسات اهل سنت را ندارد و دشمن با این کار در تلاش برای ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان برای فروش بیشتر سلاح و مهمات خودش است تا اقتصادش قوی شود.

امام جمعه چابهار در بخش دیگری از خطبه‌ها نمازگزاران را به تقوای الهی، نماز، انجام فرائض دینی توصیه کرد.

موسوی گفت: هدف از تاسیس شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی، خونریزی و کشتار بین مسلمانان است و جریان شیرازی نیز یک توطئه انگلیسی و تحرکات این فرقه بشدت محکوم است.

وی با اشاره به سالروز انفجار در نماز جمعه تهران که منجر به شهادت تعدادی از نمازگزاران شد افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از اول مخالف نماز‌های جمعه بودند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان در تعطیلی نماز جمعه ابتدا با ترور ائمه جمعه شروع کردند و امروزه در فضای مجازی، جمعه را روز تعطیلی و استراحت مطرح می‌کنند و نماز جمعه را مخل این تعطیلی می‌دانند.

انتهای پیام/ع

به هیچ عنوان کسی حق اهانت به مقدسات اهل سنت را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.