رئیس فدراسیون اسکواش:

جزء ۶ تیم برتر آسیا باشیم، به جاکارتا می‌رویم

سلیمانی گفت: اگر تیم اسکواش ایران جز ۶ تیم برتر آسیا شود به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفتگو با رادیو در خصوص وضعیت تیم ملی و اعزام ها در سال پیش رو گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اعلام کرد تیم ملی بزرگسالان اسکواش در بخش آقایان و بانوان از اول تا هفتم فروردین در کره جنوبی حضور خواهند داشت. اگر تیم اسکواش ما جز ۶ تیم برتر آسیا شود، مرداد سال آینده به مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام خواهد شد.

او افزود: ما تا کنون جز ۸ تیم برتر بوده ایم. صعود 2 پله ای به وسیله اردوی طولانی مدتی که از دی ماه آغاز و تا اسفندماه ادامه دارد، ممکن خواهد بود. فدراسیون نیز تمام تلاش خود را کرد تا تیم از حواشی دور باشد و در این میان باید از مسئولین وزارت ورزش کمال تشکر را داشت.

سلیمانی درباره کرسی بین المللی جدیدی که در «پدل» بدست آمده است اظهار کرد: فدراسیون آسیایی «پدل» در آسیا تشکیل نشده است به همین دلیل دفتری با نام دفتر توسعه در حال شکل گیری است. رئیس فدراسیون جهانی «پدل» از ایتالیا و سه عضو هیات رئیسه از کشور اسپانیا (مقر فدراسیون جهانی پدل ) به ایران آمدند و جلسه خوبی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزارشد. مدارک لازم را هم تحویل دادیم. غیر مستقیم مسئولیت «پدل» به ایران داده شد. اما تا زمان دریافت حکم خیلی نمی توانیم وارد مرحله اجرا شویم. مدارک، اساسنامه های مورد نیاز و شماره DHL با مهر و تائید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی پدل ارسال می شود تا حکم برسد.

رئیس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: در صورت شروع به کار و توسعه پدل، سایر رشته های راکتی هم توسعه پیدا خواهند کرد. در صورت همکاری فدراسیون ها و ارتقای پدل کرسی هایی که از این رشته به دست می آید برای کشورمان بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

اظهارات سلیمانی درباره اسکواش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار