مسابقات بین المللی اسکواش

شاملی گردن آويز طلا را در قطر به گردن آويخت

کاپيتان تيم ملی اسکواش جوانان کشورمان با پيروزی بر حريف کهنه کار پاکستانی خود در رقابتهای بین المللی قطر مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون اسکواش، کادر فنی تیم های ملی و فدراسیون برای علیرضا شاملی شرایطی را فراهم کرد تا وی بتواند بعد از رقابت های بین المللی مالزی از کوالالامپور عازم دوحه قطر شده و در دو مسابقه مهم جوانان در آن کشور به مصاف حریفان خود برود اما او در مسابقه اول با بدشانسی در رده بندی موفق به کسب برنز این رقابت ها شد و با عزمی جزم همه توان خود را به کار گرفت تا در مسابقه دوم شگفتی بیافریند.

 شاملی توانست این شگفتی را در فینال بازی ها برابر حریف قدر پاکستانی خود بدست آورد که همین ملی پوش پاکستانی  در مرداد ماه سال جاری با مربی گری فهیم گل مربی نام آشنای پاکستانی توانست نقره قهرمانی آسیا را از دستان ملی پوش کشورمان بگیرد و باعث آن اعتراضات پیاپی شاملی به داور هندی رقابت ها شد و  شیرازه و ابتکار بازی را از او سلب کرد.

 ملی پوش کشورمان با جدیت در رقابت های قطر در فینال رقابت ها در مصاف با همان ملی پوش پاکستان قرار گرفت و از همان ابتدای بازی مدیریت کار را در دست گرفت و در سه ست پیاپی موفق شد بر حریف خود پیروز شود و نخستین 19 ساله ایرانی باشد که تاکنون موفق به کسب مدال طلا در این آوردگاه شده باشد.


برای شاملی و مربی او مرتضی محمد یوسف و مربیان تیم ملی کشورمان و خانواده وی و همه اهالی فهیم اسکواش و جامعه ورزش ایران این پیروزی پرافتخار را تبریک عرض می کنیم.


شایان ذکر است شاملی طبق توافق به همراه سجاد زارعیان که با حمایت شرکت لوتوس مارین اعزام می شود در روزهای آینده در رقابت های ابوظبی برای کسب و بهبود رنکینگ جهانی خود رقابت هایی دیدنی خواهند داشت.


انتهای پیام/


کسب مدال طلا  ملی پوش اسکواش در قطر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار