نماهنگ گرای خان طومان محمود رادمهر در جشنواره سرزمین ره آورد نور رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماهنگ گرای خان طومان با محوریت شهید شاخص سال سازمان بسیج مهندسی کشاورزی، شهید مدافع حرم محمود رادمهر، در پانزدهمین جشنواره سرزمین ره آورد نور که اختتامیه آن ۲۰  اسفندماه در آبادان برگزار شد در بخش جشنواره ملی و بین الملی ققنوس  بعنوان اثری ممتاز ، رتبه اول این جشنواره فرهنگی و‌هنری را کسب کرد.

سید عباس رکابی تهیه کننده  کلیپ گرای خان طومان گفت: این کار با حمایت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کربلا و پس  از ۱۳ ماه تحقیق از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران و سرداران و فرماندهان عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا به این نتیجه رسیدیم  توانستیم ذره ای از رشادت و شهادت طلبی یکی از موثرترین شهدای مدافع حرم یعنی شهید مدافع حرم محمود رادمهر را به تصویر بکشیم.

 وی با توجه به جزئیات این کلیپ اعم از مکان تصویربرداری و بازیگران این کلیپ افزود: فضای لوکشین این کلیپ در پادگان ولی عصر(عج) سپاه کربلا و با همکاری و هماهنگی مسئول این پادگان صورت گرفت و نیز قریب به پنجاه بازیگر غیرحرفه ای در این کلیپ به ایفای نقش پرداختند.

تهیه کننده گرای خان طومان با بیان اینکه مکان فیلم برداری این کلیپ شبهات زیادی به خان طومان سوریه با توجه به داشتن درختان زیتون داشت، گفت: سعی کردیم  افرادی را  برای ایفای نقش داعش انتخاب کنیم که چهره ظاهری شان شبیه نیرو‌های داعش، مثل موی کوتاه و ریش بلند و اندام درشت داشته باشند.

رکابی با توجه به  سکانس‌های تماشایی و جلوه‌های ویژه این کلیپ، افزود: نزدیک به ۲۰ انفجار در این کلیپ صورت گرفت و حدود سه هزار گلوله فشنگ گازی هم مصرف شد.

وی خود را از سربازان لشکر ۲۵ کربلا دانست و با ابراز امیدواری که این اثر بتواند ذره‌ای از رشادت و شهادت طلبی شهدای مدافع حرم مازندران را نشان دهد، از گردان مسلم، واحد مخابرات و تخریب لشکر ۲۵ کربلا و نیز واحدعملیات سپاه کربلا که در ساخت این کلیپ همکاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ م

نماهنگ گرای مازندرانی صدرنشین جشنواره سرزمین ره آورد نور

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.