علت وجود «سبزه» در جیب ترامپ چه بود؟+ تصاویر

دونالد ترامپ در حالی شب گذشته میزبان نخست وزیر ایرلند در کاخ سفید شد که داخل جیب روی سینه کتش مقداری سبزه قرار داده بود!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که همواره به حاشیه سازی معروف است، در ملاقات روز گذشته خود با نخست وزیر ایرلند، حرکت عجیب دیگری انجام داد.

ترامپ در حالی میزبان «لیو وردکار»، نخست وزیر ایرلند، در کاخ سفید شد که داخل جیب روی سینه کتش مقدار سبزه قرار داده بود!

علت وجود «سبزه» در جیب ترامپ چه بود؟+تصاویر

کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام ترامپ را سوژه کردند و به اظهارنظر درباره آن پرداختند. عده ای با اشاره به رژیم غذایی جدید ترامپ نوشتند رئیس جمهور آمریکا به شدت در رژیم غذایی گیاهی خود فرو رفته است و سالادش را داخل جیبش قرار داده است. برخی کاربران نیز اعلام کردند ترامپ به واسطه علاقه زیادی که به گلف دارد، مقداری از چمن زمین گلفش را داخل جیبش قرار داده است.

با این حال، تعدادی از کاربران به علت این حرکت ترامپ پی بردند. دیدار ترامپ و  وردکار در آستانه عید مخصوص ایرلندی ها موسوم به «روز سنت پاتریک» برگزار شد.

علت وجود «سبزه» در جیب ترامپ چه بود؟+تصاویر

در این عید که روز 17 مارس برگزار می شود، مردم ایرلند ضمن پوشیدن لباس های محلی سبز رنگ، به یکدیگر برگ شبدر سبز هدیه می دهند.  گفته می شود قرن ها قبل پاتریک مقدس--که دین مسیحیت را به ایرلند برد--حین موعظه همراهانش، برگ شبدر سبز که نشانی از مفهوم تثلیث (پدر، پسر و روح القدس) بود، به آنها هدیه می داد.

به همین منظور ترامپ و مهمان ایرلندی اش با قرار دادن برگ سبز شبدر در جیبشان، بر روابط دوستانه دو کشور تاکید کردند. در این دیدار وردکار به نشانه دوستی، ظرفی پُر از شبدر به ترامپ هدیه داد. ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا، نیز به همین مناسب پیراهنی سبزرنگ به تن داشت.

علت وجود «سبزه» در جیب ترامپ چه بود؟+تصاویر

گفته می شود در سال 2013 نیز باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، حین دیدار با «اِندا کنی»، نخست وزیر وقت ایرلند، این اقدام را به نشانه دوستی با مهمان ایرلندی اش انجام داد.

علت وجود «سبزه» در جیب ترامپ چه بود؟+تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا به این ترامپ عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سبزه گذاشته که نهار بخوره
آخرین اخبار