نخستین اقدام مثبت رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸/ ترامپ رژیم می‌گیرد!

رئیس‌جمهور آمریکا که از چاقی مفرط رنج می‌برد، مجبور به ترکِ خوردن فست فود و غذا‌های پرکالری شده است.

نخستین اقدام مثبت رئیس جمهور آمریکا در سال 2018/ ترامپ رژیم می گیرد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی بلومبرگ در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که یکی از طرفداران ساندویچ‌های فست فود و چیزبرگرهای مک دونالد است، اخیرا به مصرف غذاهایی همچون سالاد، سوپ و ماهی روی آورده است.

سه نفر از نزدیکان ترامپ که نامی از آنها برده نشده است به بلومبرگ گفته‌اند رئیس جمهور به توصیه پزشک باید مصرف گوشت قرمز را به حداقل برساند و آن را با ماهی جایگزین کند. این در حالی است که ترامپ پیش از این، فقط برای وعده شام دو برگر بزرگ مک دونالد و دو ساندویچ ماهی سرخ شده با پنیر و یک لیوان شیرشکلات یا نوشابه بدون قند می‌خورد!

شرایط بدنی و سلامتی دونالد ترامپ در ماه ژانویه، همزمان با نخستین سال ورود وی به کاخ‌سفید بررسی شد. «رانی جکسون»، پزشک معالج وی ضمن تشخیص اضافه وزن، به او توصیه کرد مصرف چربی و کربوهیدرات را کاهش دهد و زمانی را برای ورزش کردن اختصاص دهد. وزن او 108 کیلوگرم (239 پوند) و  قدش 189 سانتی متر (6 فوت و 3 اینچ) اعلام شد که طبق استاندارهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا، کمتر از 500 گرم با مرز چاقی فاصله دارد.

او از آغاز این رژیم غذایی در ماه ژانویه موفق شده است 4 تا 5 کیلوگرم وزن کم کند.

گفته می شود ترامپ رژیم غذایی جدید خود را که شامل سوپ، سالاد و ماهی است، پذیرفته و آن را تا حد امکان اجرا می کند. او اجازه دارد در هفته دوبار ناپرهیزی کند و خوراکی‌های مورد علاقه‌اش را بخورد.

با انتشار گزارش بلومبرگ در خصوص رژیم لاغری ترامپ، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند و آن  را نخستین اقدام درست ترامپ در سال جدید میلادی عنوان کردند.

انتهای پیام/

رژیم لاغری دونالد ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار