زیر تیغ رفته های استقلال در سال 96

استقلال در حالى سال ۹۶ را به پایان مى رساند که برخى از بازیکنان این تیم نمی‌توانند آبی پوشان را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال در حالى سال ۱۳۹۶ را به پایان مى رساند که برخى از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند آبى پوشان پایتخت را همراهى کنند.

در میان مصدومان بى شمار استقلال، ۴ بازیکن به دلیل مصدومیت شدید زیر تیغ جراحان رفتند.

در این گزارش آخرین وضعیت استقلالی‌هایی که پس از عمل جراحى ماه ها از ترکیب این تیم دور می ماندند را بررسی کردیم.

محسن کریمى:

پادوانی آماده خداحافظی/ لشکر مصدومان روی دست شفر

مهاجم تیم فوتبال استقلال اولین بازیکنى بود که با آغاز لیگ برتر، خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف به تیغ جراحان سپرد و به همین دلیل نتوانست در بازى هاى نیم فصل براى آبى پوشان به میدان برود. در نهایت نام کریمى در نیم فصل دوم لیگ جارى به لیست استقلال اضافه شد و این بازیکن با حضور وینفرد شفر توانست بازى هاى خوبى را به نمایش بگذارد، اما به یک سال نکشید و او این بار از ناحیه زانو جراحى شد و بدون شک کریمى حدود ۵ الی ۶ ماه باید از زمین فوتبال دور باشد.

پژمان منتظرى:

پادوانی آماده خداحافظی/ لشکر مصدومان روی دست شفر

دومین بازیکنى است که پس از ورود به استقلال توانست براى این تیم بازى کند، اما این بازیکن هم با مصدومیت از ناحیه کتف تحت جراحى شد. او با ورود وینفرد شفر و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت توانست براى استقلال به میدان برود. مدافعى که پیش از این یک بار از ناحیه کتف جراحى شده بود و با حضور در استقلال مجدد جراحى قرار شد.

مهدى قائدى:

پادوانی آماده خداحافظی/ لشکر مصدومان روی دست شفر

قائدی در هشتم بهمن سال جارى در تصادف از ناحیه شکم مصدوم شد و در بیمارستان بوشهر زیر تیغ جراحان رفت و جراحى شد. این بازیکن جوان که در پست مهاجم بازى مى کند نمى تواند تیمش را در مسابقات پیش رو همراهى کند.

لئوناردو پادوانى:

زیر تیغ رفته های استقلال در سال 96

پادوانى به دلیل مصدومیت شدید در دیدار مقابل فولادخوزستان و پس از برخورد با هم تیمى اش زیر تیغ جراحان رفت. این بازیکن با حضور در بیمارستان اهواز تحت عمل جراحى از ناحیه مهره گردن قرار گرفت و عمل جراحى این بازیکن نسبت به دیگر آبى پوشان حساس تَر بود. در حال حاضر مدافع تیم فوتبال استقلال به بیمارستان تهران منتقل شده و در حال گذراندن دوران مصدومیت خود است و در صورت صلاحدید پزشکان این بازیکن باید یک بار دیگر از ناحیه جمجمه جراحی شود. مدافع آبى پوشان این روز‌ها در بیمارستان به فیزیوتراپى مى پردازد و بدون شک نمى تواند تا پایان فصل جارى استقلال را همراهى کند و احتمالا از فوتبال خداحافظى کند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
استقلال متاسفانه با بدشانسي هاي زيادي روبرو بوده است
آخرین اخبار