نوروزی شاد و ایمن برای مسافران نوروزی فراهم می کنیم

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: مسئولین واحد های صنفی با رعایت حقوق مصرف کنندگان و سود های مصوب و همچنین نصب قیمت سعی نمایند خاطره خوشی از مسافرتها بر جای بماند.

جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: با آرزوی نوروزی شاد و ایمن برای مسافران و میهمانان کرمانشاهی  این اداره کل با تعامل و همکاری دستگاه های نظارتی و با فراهم نمودن بستر و امکانات لازم به منظور آرامش در بازار و ارائه خدمات سفر برای مسافران و میهمانان گشت نظارتی تشدید می شود.

وی افزود:  مسافران و مهمانان استان می توانند در صورت مشاهده تخلفات و شکایات خود را علاوه بر اعلام به تلفن سه رقمی 135 با سامانه پیامکی 300000135 نیز در میان بگذارند .

 جودکی  گفت : این اداره کل همگام با بازرسان دستگاه های نظارتی در قالب کار گروه گشت مشترک با خودرو های یک شکل از صبح تا پاسی از شب در سطح شهر به خصوص  بازار و محل های خرید فروشگاهی نظارت دارند.


وی  با اشاره به ورود مسافران و گردشگران به استان کرمانشاه از آمادگی شعب این اداره کل برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب خبر داد و گفت: جاذبه های تفریحی ، تاریخی و فرهنگی استان کرمانشاه این قابلیت را دارد که پذیرای مسافرین و میهمانان نوروزی باشد و مسئولین واحد های صنفی با رعایت حقوق مصرف کنندگان و سود های مصوب و همچنین نصب قیمت سعی نمایند خاطره خوشی از مسافرتها بر جای بماند.

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار