تبریک درخشش دوومیدانی‎کاران کشورمان در رقابت‌های آسیایی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، درخشش ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های دوومیدانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به دنبال درخشش تیم ملی دوومیدانی صحرانوردی کشورمان در کسب مقام سوم مسابقات آسیایی چین، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در پیامی، این موفقیت را به همه هموطنان و بویژه هم‎تباران خود در استان ایلام به خاطر حضور دوقلو‌های دونده هلیلانی در این رقابت‌ها تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «حضور، ایمان، شجاعت و رادمردی مردم خطه افتخار آفرین و سربلند ایلام، همواره و در طول تاریخ پر افتخار میهن اسلامی، و در تمامی عرصه‌ها سرنوشت ساز و تأثیرگذار بوده و هست.
خوی پهلوانی آمیخته با ایمان، رشادت، غیرت و سختکوشی، خصیصه بارز این مردم بویژه جوانان برومند ایلام است که امروزه و به برکت جمهوری اسلامی، در زمینه‌های گوناگون خودنمایی می‌کند، از دوران دفاع مقدس و صحنه‌های ایثار و شهادت، تا علم و هنر و مدیریت، و همچنین صحنه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی.
درخشش جوانان و ورزشکاران ایلام قهرمان در رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی از دیگر افتخارات این مرز و بوم به شمار می‌رود که کسب مقام سوم تیم ملی دوومیدانی صحرانوردی ایران در مسابقات آسیایی چین، با حضور جلیل و خلیل ناصری دوقلو‌های دونده جوان هلیلانی، نمونه‌ای از آن است.
ضمن تبریک این موفقیت به همه هموطنان و هم‎تباران ارجمندم در ایلام قهرمان پرور، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات همراه با سلامتی را برای همگان و بویژه این دو برادر ورزشکار مسألت دارم.»

انتهای پیام/خ

تبریک برای درخشش در رقابت‎های دوومیدانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.