آمادگی پلیس سراوان در تامین امنیت مسافران نوروز ۹۷

جانشین انتظامی شهرستان سراوان از تامین امنیت مهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان سراوان خبر داد.

سرهنگ نصرالله شیبک جانشین انتظامی شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: پلیس با آمادگی هر چه تمام برای برقراری امنیت مردم در ایام نوروز طرح‌های ویژه‌ای را به مرحله اجرا گذاشته است، پلیس جهت رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برد تا مردم این ایام را در سایه امنیت و آرامش سپری کنند.

جانشین انتظامی شهرستان سراوان گفت: تیم‌های انتظامی پلیس با تمامی ظرفیت نیروی انسانی و خودرویی در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی فعال بوده و نسبت به برقراری نظم و امنیت تفرجگاه ها، پارک ها، مراکز تجاری اقدام می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: به منظور آگاهسازی و اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران در جهت پیشگیری از آسیب ها، بروشور‌های آموزشی و پیشگیرانه با موضوع پیشگیری از سرقت، هشدار‌های فضای مجازی، تخلفات حادثه ساز، هشدارها، توصیه‌های ایمنی در سفر‌های نوروزی و ... بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تولیدات چاپی در طول تعطیلات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد همچنین به منظور پیشگیری از جرائم و افزایش دانش انتظامی شهروندان و مسافران نوروزی تعدادی بنر آموزشی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان نصب شده است.

جانشین انتظامی شهرستان سراوان" درپایان  از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد مانند همیشه با آگاهی و هوشیاری و رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری هر چه بهتر امنیت و خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/ع

آمادگی پلیس سراوان در نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار