تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

به منظور تامین رفاه مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها ، بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان تشدید شد.

ازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان تشدید شد نشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح تشدید نظارت نوروزی از 25 بهمن‌ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از تخلفات احتمالی است، گفت: در طرح نظارت نوروزی به دو بخش کالا و خدمات نظارت خواهد شد.

فغفوری با بیان اینکه در بخش کالایی به عرضه و فروش کالاهایی از جمله پوشاک آجیل و خشکبار، میوه، گوشت قرمز و منجمد، تخم‌مرغ و شیرینی نظارت می‌شود، گفت: همچنین در بخش خدمات نیز به مراکزی از جمله مراکز اقامتی رستوران‌های بین راهی، قالیشویی، خشکشویی و تعمیرگاه‌های خودرو و مراکز فروش بلیت نظارت می‌شود.

فغفوری با اشاره به اینکه اجرای این طرح با فعالیت 30 بازرس صورت می‌گیرد، گفت: بازرسی از واحدها در قالب گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، دانشگاه علوم پزشکی ، دامپزشکی و میراث فرهنگی صورت می گیرد.

وی با اشاره به رسیدگی به شکایات مردمی در اسرع وقت ادامه داد : هم اکنون تلفن 124 در طول روز آمادگی دریافت شکایات مردمی را دارد و به محض وصول شکایت کد رهگیری به فرد داده شده و حداکثر ظرف مدت یک الی دو روزه نتیجه رسیدگی به فرد اعلام می شود.

انتهای پیام/ن

اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.