مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

هشت قالیشویی‌ در تعزیرات حکومتی زنجان محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: هشت قالیشویی متخلف در استان در تعزیرات حکومتی زنجان محکوم شدند.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه هشت قالیشویی‌ در تعزیرات حکومتی زنجان محکوم شدند گفت: طبق آمار احصا شده میزان جریمه این هشت قالیشویی ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که در اثر تخلفات متعدد به آنها ابلاغ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به روند بررسی تخلفات قالیشویی‌ها اظهار داشت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان پرونده تخلف هشت واحد صنفی قالیشویی را به دلیل افزایش خودسرانه قیمت بررسی کرد و احکام مربوطه صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، متخلفان را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد که باعث برگشت قیمت ها به نرخ مصوب شد، اضافه کرد: با گزارش مردمی به اداره صمت پیرامون دریافت وجه اضافه قالیشویان، نتیجه این بازرسی ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مظفری با انتقاد از عملکرد برخی واحدها که نرخ مصوب را رعایت نمی کنند و خدمات مناسبی هم ارائه نمی دهند، اضافه کرد: مردم باید نسبت به واحدهای متخلف شکایات خود را ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه امضای برگه در زمان دریافت فرش از مشتری به معنای این نیست که مشتری نتواند شکایت کند، اظهار کرد: به مردم سفارش می کنیم قبل از امضا حتما برگه را مطالعه کنند و از طرف دیگر قبل از اینکه پول را پرداخت کنند فرش را کاملا بازرسی کنند تا در صورتی که لک یا پارگی داشت پول را پرداخت نکنند و در صورت بروز مشکل شکایات خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
از کجا بفمیم کدام قال شویی مجوز دارد