بهره مندی بیش از84 هزارخانواراز سبد کالای نوروزی کمیته امداد استان اصفهان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از بهره مندی 84 هزار و 694 خانوار زیرپوشش این نهاد حمایتی از کالای نوروزی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، با بیان اینکه توزیع سبد کالای نوروزی به مددجویان مورد حمایت این نهاد آغاز شده است، گفت: 84 هزار و 694 خانوار زیرپوشش این نهاد از پنجشنبه 24 اسفند به تدریج و بر اساس واریز دولت، این سبد را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه میزان دریافتی هر خانوار با توجه به تعداد نفرات آن تعیین می شود، گفت: خانوارهای یک نفره 35 هزار، دو نفره 70 هزار، سه نفره 85 هزار، چهار نفره 100 هزار، پنج نفره 115 هزار و شش نفره و بالاتر 130 هزار تومان سبد کالای نوروزی دریافت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خاطر نشان کرد : این مبلغ به کارت سابق یارانه سرپرست خانوار تحت حمایت واریز می شود و صرفا در فروشگاه های زنجیره ای و برای خرید کالا قابلیت مصرف دارد.

شیران با اشاره به کمک های مردم نیکوکار اصفهان در جشن نیکوکاری گفت: علاوه بر سبد کالایی که از محل اعتبارات دولتی تامین می شود، مناطق مختلف استان با توجه به میزان کمک های جمع آوری شده در آن محل، به توزیع سبد غذایی ویژه نوروز در میان مددجویان تحت حمایت خود اقدام می کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.