افزایش دمای هوای اصفهان در 48 ساعت آینده

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:دمای هوا اصفهان در ۴۸ ساعت آینده روند افزایشی خواهد داشت.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص وضعیت جوی استان اظهارکرد: طی دو روز آینده شرایط پایداری در استان برقرار خواهد بود و آسمان در بیشتر ساعات آفتابی و گاهی در بعضی از بخش‌ها تراکم ابر دیده می‌شود.

وی با اشاره به دمای هوای اصفهان در این چند روز افزود: در روزهای آینده در اکثر نقاط استان هوا صاف تا کمی ابری و همراه با وزش ملایم باد خواهدبود، هم‌چنین دمای هوا در ۴۸ ساعت آینده روند افزایشی خواهد داشت.

خدابخش در خصوص وضعیت جوی غرب استان گفت: برای مناطق غربی شرایط پایداری در ۴۸ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود و حتی تا چند روز ابتدایی فروردین ماه جو پایدار در مناطق غربی همچنان ادامه دارد و بارشی در مناطق استان نخواهیم داشت.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت آینده سردترین نقطه استان بویین میاندشت با ۶ درجه زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان کاشان با ۲۲ درجه بالای صفر خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دمای شهر اصفهان  گفت: در دو روز گذشته کاهش دمای محسوس همراه با وزش باد در شهر اصفهان حاکم بود که باعث سردی هوای اصفهان و شهرستان‌های مختلف شد اما طی روزهای آینده روند افزایشی دما را در شهر اصفهان و دیگر نقاط استان خواهیم داشت.

خدابخش با تاکید بر روند گرمایشی دمای استان گفت: امروز دمای اصفهان ۶ درجه بالای صفر و برای فردا ۸ درجه بالای صفر خواهد بود؛ ضمن اینکه دیروز ماکزیمم دمای اصفهان ۱۷ درجه بالای صفر بود که امروز به ۱۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص غلظت آلاینده‌های شهر اصفهان اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه هوای شهر اصفهان در وضعیت پاک و سالم بوده اما برای چند روز آینده شاخص آلایندگی تا حدودی بالا خواهد رفت اما این آلایندگی به صورتی نیست که به حد ناسالم برسد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.