صدور ۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی خدماتی در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه از صدور ۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی خدماتی در استان خبر داد.

صدور ۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی خدماتی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رودباری، مدیرکل راهداری استان همدان اظهار داشت: در استان همدان، ۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی خدماتی صادر شده که ۲۱ مورد آن قبلا به بهره‌برداری رسیده و ۶ مورد آن نیز تابستان امسال به بهره‌برداری رسید.

رودباری با اشاره به فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان، اذعان داشت: بر اساس ماده ۱۷ قانون ایمنی حریم راه ها مصوب سال ۷۹، هدف از احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی افزایش ایمنی در راه ها است.

وی بر زیباسازی محیط پیرامون مجتمع و تجهیز آن تأکید کرد و گفت: با توجه به تشکیل کمیته ویژه نظارت و ضرورت بازرسی، لازم است به شکل جدی به مساله توجه به موارد ظاهری و لزوم ارائه خدمات مناسب اقدام شود.

این مسئول ابراز داشت: اداره کل تمایلی به اقدامات منفی در خصوص مجتمع ها ندارد و تاکید بر این است که نواقص رفع و شیوه خدمات رسانی به شکل استاندارد باشد.

رودباری، نوع مجتمع و نظم و نظافت موجود در اداره و نگهداری متمع ها را دو مقوله مهم در بحث نحوه خدمات رسانی مجتمع داران عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته نظارت علاوه بر عیب یابی قصد حمایت از مجتمع ها را نیز دارد زیرا مهم رفع نواقص به شکل ریشه ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به افزایش سهمیه سوخت در مجتمع ها اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سهمیه سوخت مجتمع ها و تعامل ایجاد شده، شرایط مناسبی برای این اماکن و ارزیابی آنها ایجاد شده که با بالا رفتن امتیاز کسب شده در شاخص ها، موجب میزان امتیاز و افزایش درصد سوخت خواهد شد.

انتهای پیام/ د 

راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی در استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.