ایمنی و منظر آرایی جاده ها در ایام نوروز اولویت باشد

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بر نظارت حساس بر ایمنی و منظر آرایی جاده ها در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.

ایمنی و منظر آرایی جاده ها در ایام نوروز اولویت باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ باقری مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشوردر نشست هماهنگی طرح نوروزی در اداره کل راهداری استان همدان با تأکید بر ایمنی جاده ها برای رفاه حال مسافران، اظهار داشت: راهداری نوروزی در ایام نوروز در راه‌های اصلی و پرتردد، گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و آماده ارائه خدمات‌‎ ‎به مسافران در جاده‌ها ‌هستند‎‌.

وی با اشاره به پرکاری راهداری در ایام نوروز و به دنبال آن در سفرهای تابستانی اظهار داشت: باید منظر آرایی راه ها مورد توجه قرار گیرد.

باقری همچنین در ادامه به تبیین فعالیت های این سازمان پیش از فرا رسیدن تعطیلات برای فراهم کردن حضور و استقبال هر چه بهتر از گردشگران نوروزی در حوزه راهداری تأکید کرد.

گفتنی است، مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه از محورهای شریانی و راهدارخانه های حوزه استحفاظی این اداره کل بازدید کرد و در جریان روند اقدامات اجرایی قرار گرفت.

انتهای پیام/د

ایمنی و منظر آرایی جاده ها اولویت راهداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.