اختصاص 24 میلیارد ریال برای جبران خسارت حوادث طبیعی در خلخال

فرماندار خلخال گفت: 24 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات حوادث برای جبران خسارت حوادث طبیعی خلخال تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی ،فرماندار خلخال امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال افزود: امسال برای جبران بخشی از خسارات وارده شده به شهرستان 24 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات حوادث تخصیص یافته است.

وی از کاهش 80 درصدی خسارت ناشی از وقوع آتش سوزی در مناطق جنگلی و مرتعی خلخال در سال جاری خبر داد وبیان کرد: این کاهش در سایه تلاش اعضای شورای مدیریت بحران در ترویج فرهنگ صیانت از عرصه های طبیعی ونیز افزایش امکانات اطفای حریق در اداره منابع طبیعی شهرستان حاصل شده است.

فرماندار خلخال تصریح کرد: با وجود کاهش آتش سوزی در جنگل ومراتع خلخال، میزان وقوع حوداث آتش سوزی در واحدهای مسکونی ودامی روستایی شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بابایی افزود امسال 200 مورد حادثه آتش سوزی بزرگ در مناطق مختلف روستایی خلخال رخ داد که اغلب آنها با تلاش ماموران آتش نشانی شهرداری خلخال و آتش نشانی روستایی مهار شده است.

وی از اجرای طرح آمادگی شورای مدیریت بحران از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده خبرداد وگفت: این طرح با هدف آمادگی برای ویارویی با هرگونه حوادث طبیعی در ایام تعطیلات نوروزی و نیز فراهم کردن بستر وزمینه آسایش مسافران نوروزی اجرا می شود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح آمادگی شورای مدیریت بحران در خلخال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.