بندر سجافی توقفگاه شناورهای حامل کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف 9 فروند شناور حامل کالای قاچاق در محدوده آب های شمال خلیج فارس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالله نظرپور، فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بیان کرد: ماموران دریابانانی پاسگاه شناور' خور زهره' از توابع پایگاه دریابانی بندرماهشهر موفق شدند 9 فروند شناور حامل کالای قاچاق که در مسیر بندر سجافی در حرکت بودند را شناسایی و توقیف نمایند.

وی اذعان در ادامه اذعان داشت: در جریان بازرسی از این شناورهای تجاری 380 دستگاه کولر دو تیکه، 515 دستگاه لباسشویی و 370 دستگاه یخچال فریزر که بدون مجوز و تشریفات قانونی و گمرکی از کشورهای حوزه خلیج فارس به قصد کشور تهیه و بارگیری شده کشف و ضبط گردید.

سردار نظرپور با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد ترخیص غیرقانونی محموله های قاچاق کالا را داشتند، تصریح کرد: ولی ماموران دریابانی با توقیف شناورها، قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف غیرقانونی خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان اظهار داشت: ارزش تقریبی این محموله های قاچاق 33 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این زمینه 52 متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی منطقه تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

محموله های قاچاق به بن بست رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
خدا کمک کنه